perjantai 14. joulukuuta 2012

3. Lunta tulvillaan, on raikas talvisää...

Ihan ekaksi mä kysyisin, että haluaisitteko te näin joulukuussa jotain erikoispostauksia? Videoita?

Tänään oli vähän rennompi koulupäivä kuin yleensä. Ensin meillä oli mantsaa ja katottiin Simpsoneita. Kemiassa katottiin jotain outoa futisleffaa, matikassa katteltiin kokeita, ruotsissa oli tietokisa ja enkussa me oltiin auditoriossa kuuntelemassa sellasen ruotsin-suomalaisen ruonoilijan juttuja. Se oli tosi kivaa ja se esitti runojaan tosi hyvin, vaikken mä niistä mitään tajunnutkaan... Ruotsin tietokisassa voitonvein minä, ja tietty muut mun joukkuessa; Annu, Iida, Kiia, Milla ja Darja. Vaikka en mä tienny kun yhen vastauksen, mut se meni meillä väärin kun muute ei uskonut mua. Se kysymys oli joku, et mikä on jonkun Saksan ja Suomen yhdistävän maa-alueen nimi, tai joku tällanen, mut sehän on tää Jyllanti. Muut meiä porukasta sano, et se on joku sjä-blaablaablaa, mut eipä ollu ei.
Nyt mä oon sitten tosiaan lojunu kotona tekemättä yhtikäs mitään. Mun piti mennä kuvaamaan ulos, kun on ollu niin ihana keli, mut toi pimee pääsi vähän yllättään. Että jos huomenna sitten sais taas vähän kuvailtua, kun tota lunta täällä riittää.
Musta on jotenki ihanaa, ku on lunta noin paljon ja on ihan valkosta. Se inspaa ottaan just kaikkia taidekuvia ja tulee kokeiltua erilaisia asetuksia ja kuvakulmia. Mun kamera tosin on vähän vammanen, joten en oikein tiedä, et osaaks se ylipäänsä tarkentaa kun on vaan valkosta.. Mutta, mun kameran toiminta tuskin kiinnostaa ketään? Ja joo, mä tiiän et nää mun höpötykset on vähän turhapäiväsiä, mutta tänne blogiin on aina niin hauskaa ja jotenki rentouttavaa kirjotella. Voi tiiätteks kirjottaa "päänsä tyhjäks".

Tähän postaukseen mulla ei nyt oo kuvia, mutta koetan huomiseen postaukseen saada jotain söpöjä talvikuvii ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti