keskiviikko 12. joulukuuta 2012

2. Karhunpoika sairastaa, häntä hellikäämme. Lääkkehillä hoidelkaa, karhuystäväämme


Ihan heti aluksi mun täytyy kiittää noista ihanista kommenteista mitä oon saanut! Niitä oli aivan ihanaa lukea, Kiitos! Olin myös yllättynyt, kuinka nopeasti tää blogi sai lukijoita, kun linkki löytyy vain Facesta.

Mä olen ollut tän ja eilisen päivän kotona, koska mulla on flunssa. Tänään olisin tosin ehkä jaksanutkin mennä kouluun, mutta mulle sanotiin, että parempi olla vielä tänään kotona. Multa tosin jää väliin estevalmennus, mitä tulee pitämään yksi tosi hyvä valmentaja... Toisaalta on ehkä parempi ottaa rauhallisesti, kun ratsastamaan pääsee huomennakin ja valmennuksia tulee. Mieluummin pidän pari päivää taukoa kun säädän ja riehun - niinkun yleensä - ja hankin itselleni jonkun jälkitaudin, jonka jälkeen onkin vähän pidempi tauko niin koulussa kuin ratsastuksessakin. Ja mun tapakuksessa, se on todennäköisesti sairaalareissu.
Olen siis viihdyttänyt itse itseäni. Eilen lueskelin synttärilahjaksi saamaani valokuvauskirjaa ja sen antamien ohjeiden perusteella kuvailin ikkunasta lintuja ja ihan hienojahan niistä kuvista tuli. Jouduin tosin vähän koneella vaalentamaan, kun ikkunan läpi ei saa ihan yhtä kirkkaita kuin ulkona ollessa.

Tänään en ole tehnyt senkään enempää, kun alkaa tympiä tää sisällä nökötys, mutta en viitsi uloskaan mennä, kun mulla on kuitenkin yskää jonkin verran. Olen siis sellaista vihkoa askarrellut meidän toisesta ponista. Olen kirjoittanut sinne tarinaa siitä, miten se meille tuli, tietoja, muiden mielipiteitä ponista ja paljon kuvia + omia töherryksiäni.
Sitten olen tapellut tän koneen kanssa, koska tää on vissiinkin menossa rikki. Mulla meni ekaksi 30min, että sain tän päälle, sitten pari tuntia kun siirsin kaikki koneen kuvat muistitikulle ja sitten tää kone on muuten vaan kiusannut mua :I
Ainiin, olen tietysti lukenut Charlaine Harrisin Pedonveri nimistä kirjaa, joka muuten aivan sairaan hyvä. Ja noista kirjoistahan on tehty True Blood TV-sarja, mistä mä omistan toisen tuotantokauden kaikki jaksot ja rakastan niitä ylikaiken♥

Sitten vielä vähän aiheesta poikkeavaa elokuva ihkutusta... Mä kävin Julian kanssa katsomassa Aamunkoin toisen osan joku aika sitten ja voi miten hyvä se oli! Seuraavana olis tähtäimessä toi Hobitti elokuva, joka perustuu ennen Taru Sormustenherrasta tapahtumiin, joka muuten on myös hyvä leffasarja.
Kuinka moni on nähnyt Tuntemattoman Sotilaan? Mä näin sen uudemman nyt ekan kerran ja tykkäsin ihan älyttömästi, - juu kyllä, minä tykkään katsoa kun ihmisiä kuolee. Moni on puhunut, että se mustavalkonen on parempi. Onko joku nähnyt sen? Mitä siitä piditte?

Joo, nyt mä häippäsen syömään.. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti