keskiviikko 19. joulukuuta 2012

4. En mä vois kuvitellakkaan, ettei sua olis ollenkaan

Moikka!
Mulla on ollu pieni tauko, mutta eipä tässä olekkaan mitään ihmeellistä tapahtunut. Julia oli meillä la-su yötä, juhlittiin mun synttäreitä, värjättii mun hiukset(lopputulos tossa ylhäällä, mutta kuva vähän vääristää tota väriä) ja käytiin katsomassa hobitti leffassa. Mä sain Julialta synttärilahjaks semmosen Hobitti kuvitettu opas kirjan ja saippuan,käsivoiteen sekä kosteustvoiteen♥
Mun synttärit oli siis eilen 18.12 ja sain äitiltä semmosen söpön sydänkorun. Annu piirsi mulle muotokuvan, musta ja se on aivan mielettömän hieno.
Viikoloppuna leivottiin myös ekat piparit ja mä taas innostuin vähän liikaa.. Mun on vaan aina pakko tehä kaikkia omiani niistä pipareista, ja jättää ne piparimuotit laatikkoon.
Mitään muuta jännää nyt ei oikeestaan ole ollut, koulussa on vaan katteltu leffoja ja oltu ihan rennosti. Leivonnassa tehtiin tänään semmosia murojkeksikarkkijuttuja mistä tuli ihan hyvii. Niitten tekeminen ei kyllä ollut kovin vaikeeta, ja siihen meni ehkä 10min.
Enkussa me tehtiin Iidan kanssa runo, jota meidän rakas luokavalvojamme ei vaan oikein arvostanut :
Christmas is white
and it´s alright.
Santaclaus will come
and his fafourite food is ham.
Horses are eating food
and it´s so good!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti